Search

Google

pondělí 11. května 2009

11.05.2009 - hydroizolace koupelna 2.NP

Dneska jsem se vrhl na hydroizolaci koupelny v 2.NP ne že bych nevěřil řemeslníkům, ale jsou věci, které si raději udělám sám. Pak si také v případě neúpěchu můžu na sebe i zanadávat.
Hydroizolace je nanesena pod vanou a pod sprchovým koutem. Rohy jsou přetaženy kaučukem, který je opět přetřen hydroizolací. Jelikož jsem si nebyl jist jak nejlépe udělat hydroizolaci průchodu dvou trubek s vodou do stěny, uzavřel jsem trubky do kastlíku, který jsem přirazil ke stěně celý kastlík je natřen mapegumem.

Roh pod vanou před aplikací hydroizolace se zakrytými trubkami.

Rohy přetažené kaučukovou páskou.

Roh pod vanou po aplikaci hydroizolace

Přes prodloužený víkend jsme se s Janďulou vrhli na umývání oken a jejich ošetření udržovací sadou. Při té příležitosti jsem narazili na jedno špatně zasilikonované okno. Tak jsem ho trošku opravil. Firma dodavající okan už nedorazí. Zkrachovala.
Ještě jsem přišrouboval parapety k oknům, což se na podzim nějak nestihlo a v nejbližší době můžeme začít odstraňovat lešení.

Přišroubovaný parapet.

Špatně zatmelené sklo okna.

Žádné komentáře: