Search

Google

neděle 18. července 2010

18.07.2010 - tepelná stabilita

Možná by některé zajímalo jak to vypadá v těchto parných dnech u nás doma. Musím přiznat, že zatím jsme relativně spokojeni. Teplota v nejvíce obývané místnosti zatím nepřesáhla 28°C při venkovní teplotě 33,5°C tj. rozdíl 5,5°C. Zemní registr se aktivuje při 24,5°C. Přes noc větráme otevřenými okny a teplota v interiéru klesne ke 22°C.
Teplotní čidla na ZVT jsem instaloval včera a tak záznamy ještě nejsou dostupné.
Zastíněny jsou prozatím spodní jižní okna vnitřními závěsy. V horním patře interiérové závěsy prozatím nejsou. Také ještě není dokončeno venkovní zastínění oken screenovými roletami. Plocha jižních oken je 20m2 z celkově 80m2 jižní stěny. Slunce u nás zapadá v 19:00 a tak zisky ze západní strany nejsou až tak extrémní.
ZVT je realizován pomocí solankového výměníku s celkovou délkou cca 135m.
Přikládám pár záznamů vnitřní a venkovní teploty za poslední tři dny.

15.07.2010
16.07.2010
17.07.2010

1 komentář:

michal řekl(a)...

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, na kolik takový pasivní dům vyjde? Nedávno se mi podařily investice do zlata, takže jsem si říkal s manželkou, že bych ty peníze přetavil v nové bydlení, o kterém už delší dobu přemýšlíme. Přeci jenom mě ta cesta z města láká. :) Ale spousta projektantů se se mnou na tohle téma vůbec bavit nechce, tak zkouším různé uživatelské zkušenosti. :) Děkuji vám za informaci :)