Search

Google

neděle 23. srpna 2009

23.8.2009 - koupelny

Tento týden nám do spodní koupelny dovezli část nábytku, dle návrhu mojí drahé polovičky. Ještě to sice neí úplně dokončené, ale vypadá to funkčně. Prej su moc náročnej :-)
Konečně se mi tak0 podařilo přidělat sprchové kouty v koupelnách. Nějak na to nebyl čas a furt jsme se nemohli rozhodnout jak je připevnit v místech kulatých rohů podlahy. Stěna sprchového koutu je pokryta plexisklem. Uvidíme jak se to bude udržovat. Na první pohled to vypadá pěkně.

Montáž nábytku ve spodní koupelně.

Spodní koupelna

Vrchní koupelna.

Detail napojení sprchového koutu na fabion podlahy

Orientační osvětlení koupelen, schodiště a chodeb. Bylo využito prázného rámečku UNICA do kterého jsem nechal nařezat skleněné průhledy.

Detail vypínače a tlačítka UNICA pro odsávání koupelen

Dětský pokoj, ve kterém se vyřádila drahá polovička.

6 komentářů:

Petr řekl(a)...

napad s orientacnim osvetlenim = cool!!!

Vodovodní baterie řekl(a)...

Koukám že je tam jak sprchový kout tak i vana, tady se někdo nemohl rozhodnout pro to co je lepší, že? :)

Jana Šilarová, Martin Šilar řekl(a)...

Co se týče orientačního osvětlení tak to je asi nejlevnější varianta a aspoň to ladí s vypínačema. Minulý týden jsem koupil warm LED-ky a chystám se to osadit.

Jana Šilarová, Martin Šilar řekl(a)...

No jo... Vana a sprcháč. Manželka má raději sprcháč a já dávám přednost odmočit se ve vaně.

Anonymní řekl(a)...

Hezký nápad s LED.Jak je napájíte ? síťovým napětím, nebo přes transformátor na nižší volty? Dále se mi velice líbí nápad s plexisklem na stěně koupelny, už jsem o něčem podobném přemýšlel.Jak se to osvědčuje?

Jana Šilarová, Martin Šilar řekl(a)...

Přiznám se, že LED osvětlení ještě není úplně hotové, ale mám připraveny rozvody na 5V a 12V na čidla a zabezpečovačku, tak z toho se to sfoukne.
S plexisklem není žádný problém. Umývá se to obdobně jako akrylátová vana nebo sklo. Uvidíme až za pár let :-)